sobota, 1 września 2012

PeZet

Naprawdę cieszę się że widzę Ciebie znów
Choć było tyle ciężkich chwil, tyle niepotrzebnych słów
Tyle emocji złych , naprawdę mocnych słów
I nieudanych prób, przegranych, ciężkich prób
Naprawdę cieszę się że patrze w twoje oczy, znów
Ze rozmawiamy dziś dziękuje ze dziś przyszłaś tu
Bez Ciebie wszystko było dla mnie tak nie ważne
Naprawdę [...], naprawdę!




Nie rozumiem słów którymi mówią do mnie inni. Ich pragnień, ich gestów i wyrazów ich twarzy. Ich prawdy, ich szczęścia, chyba nawet ich marzeń.




I chyba myślałem, że znasz mnie
I chyba wierzyłem głęboko, ale jestem przecież tak niedorosły 
I zbyt niedojrzały żeby być z tobą 
Zbyt prosty byś mogła być ze mną 
I nic nie wiem, niczego nie znam
Myślałem, że lubisz moje emocje
Ale teraz wiem ze nie wiesz nic o mnie na pewno 



Ten czas przetrwam ... bo przetrwać muszę ... :)
Tym razem nie z Coma lecz z PeZetem ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz