sobota, 12 listopada 2011

Dziki szał ...

Kto dziś nie potrzebuje akceptacji ?? Strasznie trudno jest zadawać się z kimś kiedy masz nieodparte wrażenie ze się ciebie wstydzi ... I wpadam w dziki szał . Ile można mówić to samo bez rezultatu  ?? Mówisz zrób pierwszy krok . Zero reakcji. I tak jest zawsze ... Pisze to tylko dlatego ze wiem ze to czytasz... Nie powiem już ani razu co mnie boli ... przecież wszystko doskonale wiesz ... Przyjaźń działa w obie strony , ty dzwonisz , ja dzwonie . Ty sie interesujesz , ja sie interesuję . Tobie zależy , mi zależy. Ty chcesz sie spotkać, ja sie chcę spotkać. Jeśli myslisz że to co jest teraz miedzy nami to przyjaźń to strasznie mi cie szkoda ... naprawdę ... Nawet nie wiem ilu masz przyjaciół ... życzę ci żebyś z którymś tak NAPRAWDĘ sie przyjaźnił. Kiedyś powiedziałeś mi ze jestem jedną z niewielu osób z jakimi możesz porozmawiać ... szkoda że okazujesz to brakiem chociażby szacunku ...Nie będzie mnie zawsze ... w końcu umrze we mnie to co tak bardzo Cię ceniło , co cie kochało i stanie sie to szybciej niz myślisz ... przykro mi ...  Nie umiem policzyć ile razy mówiłam Ci że jest mi ciężko i chciałabym żebyśmy razem pracowali nad nami ... ale nic nigdy sie nie zmieniło. Spotykamy sie tylko po to zeby rowiązać nasze problemy. Przykre co ??
I ogarnia mnie dziki szał !!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz