sobota, 24 marca 2012

Wdzięczność i żal

To takie dziwne uczucie w którym zamiast łez smutku występują łzy wzruszenia. Okazuje sie ze ważny jesteś dla tych których byś o to nawet nie podejrzewał. To takie dziwne. Czujesz sie przez to jeszcze bardziej opuszczony przez przyjaciół i zdajesz sobie sprawę ze na nowo trzeba zrozumieć niektóre relacje.

Beznadzieja. Samotność.
Nagle wielka bliskość z innej strony.
Ból że nie był to kto inny.
Radość ze właśnie to ta osoba.
Wdzięczność i żal.

Łza się kręci w oku. Żałuję że to nie były osoby na które liczyłam ale z całego serca dziękuję że jestem potrzebna i kochana. Inaczej spoglądam na miłość i przyjaźń. Oddanie i wierność. Ludzie nie mają pojęcia co czuje a próbują dawać mi śmieszne rady. Jestem zagadką sama dla siebie wiec jak ktoś może mówić ze mnie zna ??


Dziękuję ze przy mnie jesteś! 
(chociaż pewnie nigdy tego nie przeczytasz... a ja jestem taka okropna i denerwująca) 
Dziękuję!

1 komentarz:

  1. Wiesz z tego co piszesz to jest święta racja tak to już jest ale nie mam tego złego co by na dobre nie wyszło prawda pozdrawiam >>>fabi;)<<<

    OdpowiedzUsuń