czwartek, 19 stycznia 2012

Bez Ciebie ...

Bez Ciebie ...


Nie potrafię zwyciężać, nie potrafię panować
Nigdy nie wygram tej gry 
Bez Ciebie, bez Ciebie


Jestem zagubiona, jestem próżna 
Nigdy nie będę taka sama 
Bez Ciebie, bez Ciebie


Nie będę biec, nie będę lecieć 
Nigdy tego nie zrobię 
Bez Ciebie, bez Ciebie


Nie mogę odpocząć, nie mogę walczyć 
Wszystko co potrzebuje to ty i ja 
Bez Ciebie, bez...  Ciebie


Nie mogę tego wymazać wiec wezmę winę na siebie
Ale nie mogę zaakceptować tego ze jesteśmy w separacji
Bez Ciebie, bez Ciebie


Nie będę się wznosić nie będę się wspinać 
Jeśli Cię tu nie ma jestem sparaliżowana
Bez Ciebie, bez Ciebie


Nie potrafię tego dostrzec, jestem taka ślepa
Straciłam swe serce, zwariowałam
Bez Ciebie, bez Ciebie


Jestem zagubiona, jestem daremna
Nigdy nie będę taka sama
Bez Ciebie, bez Ciebie 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz