poniedziałek, 9 stycznia 2012

Z Mazur

Co ma przeminąć to przeminie
a co ma zranić do krwi zrani 


Kochanie, samotność można wypić do dna choć to trudne. 
Miłość prawdziwą daje tylko Bóg i zrozumienie. 
Wszędzie Go szukam, dla Niego chcę żyć 
Wbrew potępieniom. 
Tęsknię za ciszą bezludnych wysp dzikich plaż. 
Me światy są obce bez nocy i dnia 
Tam wiersze z obłędu powstają 
Lecz póki tu jestem, proszę 
Kochaj mnie, dotykaj mnie. 


Życie po to jest, byś spełniał swoje sny. 
Zawsze bądź sobą, nie pozwól z siebie kpić 
Z uśmiechem podążaj, przez ciężkie swoje dni. 
I pamiętaj o tym:” swoim życiem kierujesz Ty”.

A Ty uwierz mi kiedy Ciebie spotykam, że... cały świat nagle z oczu umyka, wiem...
Czuję lęk, czuję strach, że znowu uciekniesz mi, zanurzysz się we mgle
Uwierz mi, kiedy Ciebie dotykam, że... ziemia drży, w żyłach szybciej płynie krew,
Ale gdy oczy swoje zamykam jesteś blisko, jesteś obok mnie....


Biegnij tam, zostaw wszystkie dawne troski
życie trwa, sam już z resztą mówisz o tym
cały świat, już nie musisz o nic prosić
to Twój czas 
najważniejsza jest ta miłość którą masz

ref:
cisza i wiatr
słońce i radość
deszcz na Twych skroniach
cóż więcej mógłbyś chcieć
gdy czas kończy sie 
nic sie nie stało
nic sie nie stało
nowy idzie dzień


Jechałam na Mazury i zgrałam sobie mnóstwo piosenek ... to cytaty które mnie oczarowały :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz