poniedziałek, 6 lutego 2012

Sutra serca

Nie napiszę o miłości 
Kolejnej piosenki,
Miłość sama we mnie śpiewać ma. 
Nie chcę prosić o zbyt wiele, 
Nic mi dziś nie potrzeba, 
Doceniam, co z natury mam. 
Wiem jedno, że dostałam więcej niż 
Udźwignąć sama zdołam, więc 
Wysyłam trochę ciepła 
Z mego głosu, z mego serca. Aaa...

Ref: 
Jeżeli jutra nie ma,
Ja nie przestaje śpiewać - 
To moja sutra serca... 
Wyciszam się,
W wodzie umarłam dawno, 
Teraz opadam na dno. 
Pozwalam sobie zniknąć ,
Po prostu brzmię.

Chyba jestem jak ta tafla wody, 
Odbijam w sobie świat 
I wasze biedne głowy. 
Nie staram się was zmieniać, 
Daje słowo, 
Jedno chcę wam dać -
Obdarzyć was swobodą. 
Chcę tylko, żeby wszystko 
Śmiało do mnie zgłaszać, 
Mówić, co jest nie tak, 
Za nic nie przepraszać, 
Nie zaprzeczać, kiedy stwierdzam, że to miłość, 
Nie wątpić w wartość swoją nijak.
Jestem wariatką, komu ufać - jak nie sobie.
Wiem, jeśli czuje... a znalazłam właśnie w tobie 
Odwagę, siłę i intelekt... wątpisz? 
Zobacz, gdzie stoimy... dziś się pod tym podpisz. 

Ref: Jeżeli jutra nie ma...

Żadne słowo 
Nie ma teraz znaczenia,
Nic nie nowego nie odkryję, wiem.
W jednym punkcie 
Z biegiem czasu się zmieniam, 
Nawet pamięć nie zatrzyma mnie. 

Ref: Jeżeli jutra nie ma... 2x 

Więc wysyłam trochę ciepła, 
Wysyłam trochę ciepła. 2x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz