piątek, 30 listopada 2012

ostatni sen

Miałam ostatnio sen ... Długi i pokręcony ale jeden element był bardzo dziwny ... chciałeś ze mną być a ja wybrałam innego (po chwili byłam strasznie zdziwiona tą decyzją ale wybrałam innego) Rano również zastanawiałam sie dlaczego ... bo już we śnie wydawało mi sie to nienaturalne ... dlaczego nie wybrałam Ciebie ? ja przecież zawsze wybrałabym Ciebie ... no ale cóż.
Boje się że pewnego dnia ty wpadniesz na rzecz najbardziej oczywistą na świecie ... że nikt nigdy nie pokocha cię tak jak ja i będziesz chciał ze mną być a już będzie za późno :( Boje się ze za chwile będzie za późno ...
Sam fakt że na uroczystą galę na którą zostałam zaproszona z partnerem zaprosiłam kogoś innego bo nawet o tobie nie pomyślałam ... no w sumie to by było niestosowne zapraszać Ciebie skoro masz dziewczynę a moi rodzice raczej nie byli by zachwyceni a z tamtym prawdopodobnie będę się lepiej bawić ale dlatego właśnie mi przykro ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz