sobota, 17 maja 2014

Gospel

Dobrze napisana muzyka, wsparta melodyjnym wokalem dwojga wspaniałych, wybitnych wręcz, wokalistów przypomina namiętne chwile (pełne pasji i uczucia) dwóch kochanków. Przypomina to tworzenie miłości w tak bardzo magiczny sposób. I w takim momencie istnieje tylko i wyłącznie niezbity dowód na to, że muzyka jest całym światem... że nic poza nią się nie liczy... Jest w tym intymność która peszy i zawstydza... To coś niesamowitego... dźwięki... piękno, świat, ŻYCIE...

Dzisiaj miałam przyjemność usłyszeć prawdziwą magię... Byłam na warsztatach gospel (już moich trzecich). Nic nadzwyczajnego... uczą nas śpiewać na głosy i wszystko brzmi rewelacyjnie ale to taki standard... i nagle dwóch prowadzących pokazuje nam jak ma brzmieć ta konkretne melodia. Świat się zatrzymał. Coś pięknego.

Jest wiele ludzi którzy mówią, ze muzyka to ich życie i jest to trochę oklepane(może dlatego, że nie do końca w to wierzę... jak osoba która śpiewa... tworzy i gra podejrzewam że ma ona większe znaczenie dla mnie... inaczej ją postrzegam)  dlatego nie lubię tak pisać... ale taka prawda... Muzyka to moje życie... Widzę w niej historie... emocje jakie przekazuje ale i ból czy też radość w jakiej mogła zostać stworzona...

Ale wracam do tematu :)

Nagrałam kawałek początku próby tej piosenki o której mówiłam... niestety nie udało mi się nagrać tego magicznego momentu gdyż nie spodziewałam się go zupełnie... no cóż...  może jutro to wszystko zgram... :)
I coś więcej o tym napisze :) Chciałam tylko tak na świeżo napisać co myślę :)
Dobranoc :)



I bardzo ładny cytat który dziś usłyszałam :
"A ufać to milczeć,
i czekać cierpliwie[...]"
Krzysztof Zajkowski 

4 komentarze:

  1. A ja ni cholery śpiewać nie potrafię:D Prawdziwe męczarnie przeżywałam pracując jako nauczycielka. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie słoń na ucho nadepnął-tak uważam chociaż w szkole uważano, że mam głos. Cytat trafiony w sedno mej sytuacji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdybym potrafiła śpiewać....to życie byłoby piękne, choć mi to nie przeszkadza i tak "śpiewam" :))
    Cytat piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz racje, jak nie lubię jak co druga osoba mówi "żyję muzyką" ... zwłaszcza, ze często o niej gówno wiedzą. Ja odnalazłem w niej prawdziwą pasję ;)

    Z tym ufaniem i milczeniem ... to coś mi jednak nie pasuje w tej teorii.

    OdpowiedzUsuń