czwartek, 6 grudnia 2012

Mnie juz nie bedzie...

,,Nie spodziewaj się miła,
że będę gdy zechcesz mnie mieć
Ciąży na mnie zła siła,
zasypiam gdzie dorwie mnie sen

 Kiedyś nie dane nam będzie razem
Chować się w górach przed zgiełkiem miast


 Przepełnieni sobą wzajem,
pod stopami mamy świat

Może zrodzi się pytanie
- Czemu kocham Cię aż tak ?

Odpowiedzią będzie cisza ...

oszalały niemy chuch

Większej ciszy nikt nie słyszał,
teraz wiem gdzie mieszka Bóg...''

Nie wiem co teraz będzie ...  Nie wiem czy kocham czy nie ... Mam marzenia których sama sie boję, boje się wypowiedzieć je na głos, boję się o nich myśleć... wiem tylko jedno ... Nie będzie mnie gdy będziesz mnie naprawdę potrzebować ... (mam nadzieje ze taki czas nastanie, gdy będę Ci niezbędna ... jestem tego prawie pewna) wiem że zostaniesz sam ... nie życzę Ci tego ale tak będzie. Dobrze ze masz prawdziwych przyjaciół.


,,Druga połówka
 zawsze musi być twoim 
najlepszym przyjacielem'' 
 Amen



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz