piątek, 14 grudnia 2012

Song 2 you

Nawet nie wiedziałam ile sama miałam do zaoferowania :) Jak ważne jest dla mnie czyjeś szczęście :) Czyjś uśmiech ... nigdy jeszcze nie doświadczyłam takiego poświęcenia z czyjejś strony i staram się być coraz lepsza :) Chcę być lepsza bo warto :)
Nie miałam pojęcia ile mogę oddać ... ile mogę dać ... jak mogę się zmienić...
Nic nie dzieje się bez powodu ... może musiałam najpierw spotkać osobę która mnie zniszczyła żebym teraz mogła być kimś innym ... kimś lepszym :)


 

,, I don't wear designer clothes
I don't go to finest schools
But I know
I ain't no fool baby
I may not be a star
I'm not driving the sickest car
But I know
I can make you happy baby
 ***
I'll give you my song
These words to you
Sing you what I feel
My soul is true
I don't have a world
Can't give it to you girl
But, All that I can do
(All that I can do)
Is give the song to you''


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz