wtorek, 17 czerwca 2014

Praca ?

Chyba czas znaleźć sobie jakąś pracę... Ale jaką ?
Pracowałam już na stacji paliw, jako kelnerka na weselach, zbierałam truskawki, śpiewałam w zespole weselnym i nawet klaunem byłam... Ale sezon na klauna się skończył i zostałam bez pracy i moich małych środków pieniężnych...
Żadna z tych prac nie była dla mnie przyjemna... znaczy śpiewanie na weselach przynosiło mi i pieniądze i satysfakcję ale zespół się rozpadł i niestety to już przeszłość...

Co teraz ?? Coś na 100% sobie znajdę... ale co i kiedy ??

6 komentarzy:

  1. Rynek pracy jest beznadziejny,ale szukaj.Moze wyjazd za granice?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpada... zaraz studia a ja jeszcze nie jestem do końca pewna ... tak wiec muszę znaleźć coś tutaj...

      Usuń
  2. Rzeczywiście z pracą krucho, ale na pewno uda Ci się coś znaleźć. Myślałaś może o Mc albo KFC? Moje koleżanki tam pracowały i sobie chwaliły i atmosferę i wypłatę. Tylko trzeba mieć badania sanepidowskie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie z pracą jest bardzo ciężko, trzeba się przygotować na nieraz dłuższe szukanie ale w końcu coś się znajduje i może tym razem będziesz zadowolona z tej pracy. Może przeglądając oferty w internecie coś akurat wpadnie Ci w oko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh ten Polski rynek pracy. Mimo wszystko życzę Ci powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może jakieś turystyczne ośrodki wypoczynkowe? Tak trochę, żeby połączyć przyjemne z pożytecznym:)

    OdpowiedzUsuń