środa, 24 kwietnia 2013

(?)

Kiedyś trzeba powiedzieć sobie dość... tylko kiedy ? Czasem nie wiem co jest rzeczywistością a co dzieje się naprawdę ... Czy uczucie jest prawdziwe czy to tylko nasze urojenia... Nie wiem  już czy to miłość czy może tylko wybór...  Do tego wszystkie romanse... Jak długo można prowadzić otwarty związek i być wiernym swojej miłości ? Swoim wyborom ? Właśnie tego nie wiem ... Czuję się zagubiona i mam wrażenie że z dnia na dzień gubię się coraz bardziej i nawet już nie jestem pewna czy ja wgl chcę się odnaleźć ... mam takie dni kiedy potrzebuje żeby ktoś po prostu przy mnie był ... czasem chce z kimś rozmawiać godzinami... Są chwilę kiedy pragnę czułych pocałunków, delikatnego dotyku dłoni... a jeszcze kiedy indziej potrzebuję faceta który będzie się zachowywał jakbym była jego własnością .. Żałuję ze nie może być to jeden człowiek... Że ten jedyny nie może być wszystkim tym czego potrzebuję :(
Nie może (?) A może nie chce ... (?)
Brnę coraz bardziej... coraz szybciej w świat w którym nie powinno mnie być a jestem w nim cała i tam jest wygodne... genialne wręcz wolne miejsce dla mnie ... Może nie jest moje ale zaczynam pasować do tego wszystkiego idealnie...
Szaleć to szaleć ale gdzie są jakieś granice ? Kto powie mi dość? Czy za jakiś czas będzie osoba która jeszcze dziś ma siłę/moc by to wszystko przerwać... zakończyć (?)



4 komentarze:

  1. Wydaje mi się, że każdy mógłby "NIM" być ... jeśli tylko dał by Ci bezpieczeństwo i wszystkie pozostałe rzeczy, które tutaj wymieniłaś.
    To chyba by wystarczyło ? Potrzebujesz tego tak bardzo że jeśli ktoś spełniłby te wymagania to nie ważne by było czy to "TEN" czy "inny" - ważne że by był.

    (To tylko takie moje spostrzeżenia, które pewnie nie są prawdziwe)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przypadku autorki tak jest, ale generalnie nie każdy może być TYM jedynym, zakładając oczywiście, że w ogóle wierzymy w przeznaczenie i takie tam. Podobno im bardziej czegoś chcesz, tym bardziej to nie przychodzi. Może niech Ci się odechce? :)
      Gorąco pozdrawiam! :)

      Usuń
  2. Kiedy bardzo chciałam to nie miałam nic... teraz dostaje wszystko czego chcę tylko nie od jednego faceta... Bo właśnie mi się odechciało...
    Tylko boję się ze stracę w tym wszystkim siebie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry jest ten utworek, słucham go już od jakiś 30min non stop.

    OdpowiedzUsuń