niedziela, 28 kwietnia 2013

W samotności

W samotności pomiędzy wszystkimi ludźmi którzy mnie otaczają i wciąż czegoś ode mnie chcą ... Czasem mam dość. Kiedyś za wszelką cenę chciałam być niezależna i wolna. Teraz mam więcej wolności niż bym tego autentycznie chciała. Można się uwolnić od wolności ? Tylko że już chyba jestem od niej uzależniona... Chcę sama decydować o swoim życiu a jednocześnie potrzebuję kogoś kto pokaże mi gdzie iść może nawet z kim(?). Takie sprzeczności nie dają mi spokoju...Takie sprzeczności gdzieś we mnie tkwią i mną miotają. Chciałabym dać wszystkim ludziom szczęście. Dzielić sie uśmiechem i być przy tym sama szczęśliwą. Tyle ze sama tego uśmiechu znaleźć nie umiem a co dopiero obdarowywać nim innych. Gdy idzie się ulica przez miasto to widać... mało kto się uśmiecha... Czy ludzie są szczęśliwi ? Czy w naszej społeczności jest coś takiego jak szczęście ? A możne sami szukamy sobie problemów ?  Może po prostu lubimy być nieszczęśliwi... ?



Tak całkiem z innej beczki... Oczywiście temat rzeka i jesteś świadoma że nie ma jednoznacznej odpowiedzi ale jestem też ciekawa co wy o tym myślicie ... Istnieje przyjaźń damsko-męska? Temat wałkowany chyba od początku ludzkości... mam swoje zdanie na ten temat aczkolwiek są dni gdy myślę inaczej... Powiedzmy ze jestem pewna że nie istnieje tyle że jest możliwość że się mylę (?)


"Jeden ciepły szept, jedna noc i jeden dzień,
pocałunek zmienił mnie
Jeden zwykły gest zmienił wszystko tak
Byś uwierzył w nas

Ta noc miała trwać[...]
Lecz ten dzień zaskoczył nas."
~Zostań tu Diffriends~





6 komentarzy:

  1. Tak, lubimy szukać sobie problemów, nie wiadomo po co, ale lubimy. :)
    Co do przyjaźni. Wszystko jest możliwe, szczególnie gdy facet jest gejem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A jak nie jest gejem, to też jest możliwe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ze kiedyś komuś się udało :)
      Znaczy wierzę w taką przyjaźń ale tylko w zwiazku... przyjaźń w związku to podstawa :)

      Usuń
  3. Co do Twoich sprzeczności to trafiłaś w samo sendo ... i czuję coś bardzo podobnego jak Ty.

    A co do przyjaźni damsko męskiej - MOIM ZDANIEM zdecydowanie nie istnieje. Ale jako, że od każdej reguły są wyjątki to i takie przyjaźnie się zdarzają potwierdzając regułę o braku tej przyjaźni.

    Piękna piosenka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie, ja obecnie gadam tylko z facetami, mają swoje życia, rodziny. Układy czysto przyjazne. A fajne to.
    A ja idę po ulicach i się uśmiecham, cieszę się jak głupi do sera z kminkiem ;)
    Czasem też tańczę i dużo śpiewam ;) Idąc ulicą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś bardzo radosną i otwartą osobą :)
      To się ceni :)

      Usuń