czwartek, 8 grudnia 2011

Myślę

Często myślę o Tobie ... i gdy brak mi miłości to nagle pojawia się tyle osób które ją ode mnie chcą a ja nikomu jej nie mogę dać ... Nikogo nie mogę naprawdę pokochać ... To przykre... Nawet nie wiem czy mogłabym być z Tobą  ...teraz ... 

Nagle odezwały się stare miłostki ... Jakby się wszyscy zmówili, że teraz chcą zrobić mi papkę z mózgu ... (całkiem świetnie im to idzie ) GRATULACJE !!! Tyle ze ja już jestem zmęczona tymi nagłymi ''niespodziankami''. Jakie to miłe że pisze do mnie chłopak z którym chciałam podbić świat po czym wylałam przez niego morze łez. Był moim ideałem ... BYŁ... Okazał się dupkiem przez którego płakałam całe 2 lata. Wyleczyłam się to po co do mnie pisze ???


I want someone to love me
For who I am
I want someone to need me
Is that so bad ?
I wanna break all the madness
But it’s all I have
I want someone to love me
For who I am




Ja tylko chcę być szczęśliwa ... PROSZĘ !!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz