wtorek, 6 grudnia 2011

Strach


Czasem boje sie że jak nadejdzie czas gdy ktoś pokocha mnie tak jak ja teraz Ciebie  i jeśli będzie godzien bym odwzajemniła jego uczucie to nie będzie we mnie już nic co da się pokochać i ja nie będę miała czym kochać. Bo w mojej piersi będzie popiół po czymś co kiedyś biło tylko dla Ciebie !!!


Kłamstwa ... 
przepiękna rzecz... potrafi zranić człowieka ... potrafi zabić człowieka ...
Zabiera nadzieję ale i ją daje (złudną ,niepotrzebną nadzieję)
Ludzie babrają się w kłamstwach jak w błocie.
Obłudni , zakłamani .
Bo lepiej poznać prawdę (nawet ta najgorszą) 
niż topić się bez świadomości
 <bez możliwości prośby o pomoc>
W swoich pięknych i przekolorowanych kłamstwach!


NIE PORÓWNUJ SIĘ DO SZAREJ MASY BO JESTEŚ INNY !!!
(wyjątkowy , jedyny , kochany)


-Jak o tobie myślę , nie czuje motylków w brzuchu ....
-To znaczy że zaczyna się miłość !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz