poniedziałek, 5 grudnia 2011

...

I chcę doprowadzić Cie do takiego stanu ze to ty przyjdziesz z podkulonym ogonem 
do mnie prosić o wybaczenie a ja ze słodka minką podejdę do mojego nowego chłopaka
 słodko go pocałuje i z uśmiechem na twarzy powiem CI ,,spadaj''
 i wtedy to ty będziesz płakał całą noc i tęsknił za mną cholernie !
 Będziesz czuł ze popełniłeś błąd a mnie już nie będzie ...


Byłam dobra i zła , uprzejma i cyniczna , wyjątkowa i codzienna . Żadnej mnie nie zechciał.


Słysząc dźwięk wiadomości 
Optymistka: To na pewno ON napisał że mnie kochał <3
Pesymistka: To na pewno On napisał że mnie nienawidzi :(
Realistka : Co kurde !!! znowu dostałam BMW ?!?!

Dla Ciebie to nic nie znaczy ale dla mnie głupia rozmowa z tobą jest warta WSZYSTKIEGO !!

Bo sama nie wiem czy nie widzę Cie ostatni raz 


Zaczynam mieć wszystko w dupie ... to chyba dobrze ...prawda ??


Ciężki charakter, wiem, mam z natury
Ale chcę wierzyć w słońce, nie chcę już wierzyć w chmury

Może tą duszę uwolni śmierć, nie wiem
Czuję, to ciało jest dla niej więzieniem
Wyrzuty sumienia, a po nich szczerość
Walka ze sobą z dnia wczorajszego
Modlę się o to, chociaż nic nie pomoże
Gdy przeznaczenie w parszywym humorze
Zacząć od zera, zepchnąć w niepamięć
Wszystkie problemy zamurować w ścianie
Ten tren jak ty nie mogę przestać nucić
Zły sen, z którego chcę się obudzić

Gdyby za to mi płacili miałbym królestwo
Wiesz co? sam oszukuję się tak często
Znów w lustrze nie poznaję swojej twarzy
Niebo ma kolor sińców pod oczami
Czy do księżyca powinienem wyć?
Nie powiem, że nie stało się nic
A jak nie ty, to kto mi został?
To całe życie, jak słona kropla



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz