piątek, 16 grudnia 2011

Przepraszam

Teraz gdy już nie jestem godna zaufania MUSZĘ zacząć od nowa ... Wcale nie pod groźbą ... chce zacząć bo jest to potrzebne też mi ... zawiodłam - nie chciałam, zraniłam - nie miałam. A teraz przede mną stoi mur który muszę przeskoczyć ... I sprostam zadaniu !!!!! Jestem tego pewna !!! I przepraszam wszystkich których zawiodłam bo nie chciałam !!!!
Przepraszam
P r z e p r a s z a m
 P R Z E P R A S Z A M 


Wyjdę z mojego ukrycia ... stanę sie twarda ... zapomnę o chwilach w których miękły mi kolana... będę zimna !! Niedostępna nie tylko dla Ciebie ... będę wredna i zlekceważę każde uczucie które sie wtargnie po omacku. Nie pozwolę sobie na odczuwanie gwałtownych uniesień , nagłych upadków czy mdlącego zauroczenia . Zapomnę ze kiedyś potrafiłam kochać !!
I stanę się taka o jaką proszą inni !





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz